UVJETI POSLOVANJA

OPĆI UVJETI

Predugovorne obavijesti omogućavaju Kupcu da prije nego što sklopi ugovor na daljinu bude na jasan i razumljiv način obaviješten o nizu okolnosti bitnih za zaključenje, izvršavanje i raskid ugovora.

Općim uvjetima poslovanja uređuju se uvjeti poslovanja i kupoprodaje preko mrežne trgovine www.dermasense.hr, odnosno postupak naručivanja, plaćanja, dostave i reklamacije proizvoda ponuđenih u internetskoj trgovini www.dermasense.hr te međusobni odnosi i obveze Prodavatelja i Kupca.

Prodavatelj je Optimus Group  j.d.o.o.

Kupac je svaka pravna ili fizička osoba koja ima poslovnu sposobnost te izvrši narudžbu preko mrežne trgovine www.dermasense.hr

Odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom registracije i/ili naručivanja proizvoda snosi Kupac.

Opći uvjeti poslovanja i predugovorne obavijesti čine sastavni dio ugovora sklopljenog na daljinu zajedno sa specifikacijama i cijenom kupljenog proizvoda, te će narudžba i sklapanje ugovora o kupoprodaji biti mogući tek nakon što Kupac potvrdi da je s njima suglasan. Prodavatelj zadržava pravo izmjene ovih uvjeta u svako vrijeme, a navedene izmjene stupaju na snagu nakon objave na ovim mrežnim stranicama.

ZO SKIN HEALTH medicinsku kozmetiku moguće je kupiti isključivo u ekskluzivnim estetskim centrima i/ili poliklinikama odobrenim od strane tvrtke Rozi Step d.o.o. koja je zastupnik branda za Republiku Hrvatsku. 

DOSTAVA

Dostavu vršimo putem dostavljačke službe DPD, a roba se u najvećem broju slučaja šalje na isporuku sljedeći radni dan. Očekivano vrijeme isporuke je od 2 – 7 dana.

Za narudžbe veće od 70 € dostava je besplatna na području Republike Hrvatske, a za narudžbe koje ne prelaze iznos od 70 € trošak dostave bit će izračunan prema cjeniku Prodavatelja i specificiran u ponudi koju Kupac dobiva prije potvrđivanja narudžbe.

www.dermasense.hr je registrirana domena tvrtke Optimus Group  j.d.o.o.

NAČINI PLAĆANJA

Plaćanje odabranih proizvoda u mrežnoj trgovini www.dermasense.hr moguće je na sljedeće načine:

Plaćanje općom uplatnicom / bankovni prijenos / skeniranje bar koda

Uplatite ukupni iznos narudžbe direktno na bankovni račun. Narudžba će biti poslana na dostavu nakon što uplata bude vidljiva na računu.

Bankovna transakcija / virman

Uplatite ukupni iznos narudžbe direktno na bankovni račun. Narudžba će biti poslana na dostavu nakon što uplata bude vidljiva na računu.

Gotovina na dostavi

Plaćanje gotovinom kuriru prilikom preuzimanja.

 

PRIMJEDBE I PRIGOVORI

Sukladno čl. 10 ZZP, Internet trgovina www.dermasense.com.hr (Optimus Group  j.d.o.o.) omogućava da svoje pisane prigovore vezane uz web kupovinu šaljete na e-mail: info@dermasense.hr
Na sve vaše primjedbe i prigovore odgovoriti ćemo u roku od maksimalno 15 dana.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA (OD 15. 2. 2016.)

Posebnom regulativom Europske unije od 15. 2. 2016., u cijeloj EU, sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme 
Prevedeno, ako naiđete na problem tijekom online kupovine unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na linku ODR platforme.

Dobro je znati kako platformu mogu koristiti potrošači i trgovci. Prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.

RASKID UGOVORA, POVRATI, REKLAMACIJE, ZAMJENA ROBE

Prodajno osoblje www.dermasense.hr jamči Vam vrhunsku uslugu i ostvarenje maksimalne vrijednosti za novac.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, čl.72., st.1, kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora, ne navodeći razloge za to, u roku od 14 dana od dana primitka naručenih proizvoda. Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. Umanjenje vrijednosti određuje službeni servis ili dobavljač.

VAŽNO: Za hranu, dodatke prehrani, kozmetiku i parfeme temeljem Zakona nema prava na jednostrani raskid Ugovora!

Kako bi ostvario pravo na raskid ugovora, kupac je dužan o svojoj namjeri pismeno obavijestiti prodavatelja. Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći obrazac za raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Ukoliko su proizvodi isporučeni kupcu, kupac je dužan vratiti naručene proizvode o svom trošku. Vraćeni proizvodi moraju biti u dobrom stanju, neotvoreni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je izvršena uplata. U slučaju da kupac pristaje na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove na povrat.

Kupac je dužan robu predati ili poslati bez nepotrebnog odgađanja, a u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je Kupac uputio svoju odluku o jednostranom raskidu ugovora.

Izravne troškove povrata robe snosi kupac sam. U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP).

Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe. Ukoliko je proizvod vraćen neispravan, s većim oštećenjima ili bez dijelova i dokumentacije te ukoliko se isti ne dostave u naknadnom roku od 8 dana smatra se da Kupac nije ispunio svoju obavezu povrata robe te Prodavatelj nije dužan izvršiti povrat uplaćenih sredstava u cijelosti već se može raditi procjena umanjenja vrijednosti proizvoda.

Proizvode (povrati, reklamacije, zamjena robe) potrebno je dostaviti na adresu:

Optimus Group j.d.o.o.
Put Primorja 64

23207 Sveti Filip I Jakov
mail: info@dermasense.hr ili optimusgroupjdoo@gmail.com
telefon: 095 358 1256

POVRAT I REKLAMACIJA PROIZVODA

Kupac ima pravo na opravdani prigovor i na povrat robe u sljedećim slučajevima:

  • Isporuka robe koja nije naručena
  • Isporuka robe kojoj je istekao rok trajanja
  • Isporuka robe koja ima grešku ili oštećenja koja nisu nastala u transportu

Rok za podnošenje reklamacije je 8 dana od primitka paketa.

NE ODOBRAVAMO POVRATE KORIŠTENIH, A ISPRAVNIH PROIZVODA.

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, ovlašteni ste jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći razloge za to u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda, odnosno isporuke zadnjeg proizvoda iz narudžbe.  Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.

U slučaju jednostranog raskida ugovora postupat ćemo prema Zakonu o zaštiti potrošača odnosno Zakonu o obveznim odnosima. Povrat plaćenog izvršit ćemo Vam nakon što nam roba bude vraćena. Povrat robe nam morate izvršiti bez odgađanja, a najkasnije u roku 14 dana od dana kada ste nam izjavili jednostrani raskid ugovora.

Kupac je prema Zakonu o zaštiti potrošača dužan snositi izravne troškove povrata robe ako koristi svoje pravo na jednostrani raskid ugovora, a ukoliko kupac želi može se obratiti Optimus Groupu j.d.o.o. na info broj ili mail adresu info@dermasense.hr radi pribavljanja obavijesti o načinu, mogućnostima i uvjetima vraćanja proizvoda od strane Optimus Groupu j.d.o.o.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom.

Važno je znati: Vraćeni proizvod mora biti u originalnom pakiranju i sa deklaracijom, te pripadajućim računom!

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu. Molimo Vas da usporedite primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje odmah to napomenite Vašem dostavljaču jer naknadne reklamacije ne uvažavamo.

U slučaju nemogućnosti isporuke druge robe, trgovac će nadoknaditi kupcu njegove troškove povrata robe i vrijednost robe koju više nije u mogućnosti isporučiti.

Reklamirana roba do potpunog plaćanja ostaje Vaše vlasništvo.
Prodavatelj je dužan u roku od 14 dana od dana primitka pisane reklamacije Kupcu zamijeniti proizvod ili vratiti Kupcu cjelokupan plaćeni iznos uvećan za zatezne kamate, računajući od primitka pisane obavijesti o raskidu ugovora.

IZJAVA O ZAŠTITI I PRIKUPLJANJU OSOBNIH PODATAKA

Optimus Group j.d.o.o. se obavezuje pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Optimus Group j.d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Optimus Group j.d.o.o.
Put Primorja 64

23207 Sveti Filip i Jakov
mail: info@dermasense.hr ili optimusgroupjdoo@gmail.com
telefon: 095 358 1256

Informacije o tvrtki:

Optimus Group j.d.o.o.
Put Primorja 64
23207 Sveti Filip i Jakov

Adresa elektroničke pošte:

info@dermasense.hr ili optimusgroupjdoo@gmail.com

Info telefon:

095 358 1256

Webshop je otvoren za narudžbe od 0-24, a pitanja vezana uz web kupovinu možete slati na email info@dermasense.hr ili optimusgroupjdoo@gmail.com
Odgovor na postavljeni upit dobiti ćete u najkraćem mogučem roku.

 

Tvrtka upisana u trgovački registar:

Optimus Group j.d.o.o. Put Primorja 64 23207 Sveti Filip I Jakov

OIB: 41891324114  IBAN: HR3223600001102851673  Član uprave: Ana Balaš  MBS: 05138817

Upisano u sudski registar kod Trgovačkog suda u Zadru, iznos temeljnog kapitala 1,33 € uplaćen u cijelosti.